Onze software biedt oneindig veel opties om je communicatie te automatiseren, zoals het updaten van contactgegevens en maillijsten, opstarten van een campagne, nurturen van leads, informeren van sales om op het juiste moment actie te ondernemen etc.
Maak eenvoudig taken en workflows en stel zelf in onder welke voorwaarden een taak en workflow mag worden gestart. Zo automatiseer je eenvoudig de communicatie met je leads en ontvangen ze op het juiste moment de juiste boodschap. Relevante content! Dat is het waar het nu om draait.
Wij leggen het gedrag van je contacten vast. Elke geopende en gelezen email. Alle bezochte webpagina en hoe vaak ze die bezoeken. Ingevulde webformulieren, bekeken video’s gedownloade documentatie en nog veel meer. Met deze data activeer je eenvoudig gesegmenteerde geautomatiseerde campagnes.
Personaliseer elk aspect van je marketing. Gebruik de gedragsdata die op contactniveau wordt vastgelegd en creëer hoogst effectieve geautomatiseerde campagnes en follow-ups.
Zij houdt van het één, hij houdt van het ander. Stuur een e-mail die beide aanspreekt. Gebruik dynamische e-mail inhoud om verschillende afbeeldingen, berichten en CTA’s te weergeven op basis van elk contact zijn of haar unieke eigenschappen, interesses en gedrag zonder individuele aangepaste e-mails te hoeven creëren.
Maak op regels gebaseerde maillijsten die automatisch worden bijgewerkt als contacten voldoen aan de lijst criteria. Voeg contacten toe en verwijder contacten op basis van de acties die zij nemen zoals het invullen van een formulier of een bezoek aan een bepaalde pagina op uw website.
Maak van je website een twee-weg communicatie-instrument. Trigger een workflow om jezelf of een collega te notificeren wanneer een contactpersoon een belangrijke pagina bezoekt. Weet wanneer contacten bijna gereed zijn om te kopen en onderneem actie.
Bekijk de prestaties van een totale workflow, zoals een drip campaign, en weet wat een lead beweegt om betrokken te zijn met jouw brand. over te gaan tot een aankoop of zich uit te schrijven. Verhoog je sales en verlaag je uitschrijvers door elk component in je workflow te optimaliseren.
Bekijk realtime alle sociale reacties op je campagnes. Maak acties aan die automatisch plaats moeten vinden als een contact jouw campagne deelt.
De software kan automatisch contacten ophalen en toevoegen vanuit je eigen CRM, e-commerce platforms, customer service oplossingen en meer.
Start campagnes met dynamische content bij het updaten van webpagina’s. Ideaal voor blogupdates, product aankondigingen en e-commerce.
Stel triggers in voor de aftrap van een workflow op basis van contact gedrag. Gebruik filters om verder op basis van acties en interesses te segmenteren.